Gewonde bij vlam in de pan

Door DJB op Dinsdag 12 juni 2018, 9:08 uur  112Bron: XYTO-Media


Gewonde bij vlam in de pan

ALKMAAR - Een vrouw is gisteravond gewond geraakt nadat ze vlam in de pan heeft geprobeerd te blussen met water.

De vrouw was op zolder, in een woning, aan het koken toen het misging en de vlam in de pan sloeg. Na haar verkeerde poging kwamen diverse buren haar te hulp. De een om haar te koelen, de ander met een poederblusser. De brandweer heeft de brand verder geblust en het slachtoffer is na behandeling met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Ze had diverse brandwonden op haar arm.

Afbeeldingen: